Проект нових бетонних доріг для України

Наприкінці лютого 2015 Міністерство інфраструктури України (МІУ) запропонувало вивчити питання укладання бетонних доріг, дана технологія дозволить суттєво економити кошти, оскільки при будівництві класичних асфальтових доріг використовуються імпортні складові, їхня частка займає більше 70% від витрачених матеріалів. Їх будівництво змінить структуру витрат на матеріали у бік українського виробника. Крім того, за даними світової практики, бетонні дороги служать набагато довше асфальтових доріг.

За рахунок використання імпортного бітуму в будівництві асфальтових доріг, його собівартість вище на 30-40%, ніж будівництво бетонної дороги при терміні експлуатації в 30 років.

Технологія БОНТОН доріг підходить для будівництва нових та ремонту зруйнованих доріг, ремонтувати наявні асфальтові дороги не можливо, так як, при укладанні бетону закладається інший фундамент дороги.

У напрямку автодороги Кіровоград-Миколаїв-Херсон і на під’їздах до морських портів, може початися будівництво бетонної дороги замість традиційної для України асфальтових доріг. Даний проект має експериментальний характер. Південь автодоріг України завантажений перевезенням експортної та імпортної продукції у напрямку до портів і перевалочним комплексам. У радіусі 300 км від портових зон, дороги які мають інтенсивні вантажопотоки, доцільно будувати міцні бетонні дороги, в цій зоні багато маршрутів перевезень сільгоспвиробників, вони транспортують великі обсяги зерно з елеваторів в порти.

Дану інформацію повідомив на брифінгу – Роман Хміль, голова департаменту автомобільного транспорту МІУ.